Arne H. Krumsvik
Last ned bildet© Foto: Jostein Krumsvik

Arne H. Krumsvik

Arne H. Krumsvik, ph.d., er professor i medier og kommunikasjon og rektor ved Høyskolen Kristiania. Han har bakgrunn som professor i journalistikk ved OsloMet og leder av Institutt for medier og kommunikasjon ved Universitetet i Oslo. Han har publisert mer enn 60 forskningsartikler og bøker om medieinnovasjon og medieledelse. Krumsvik har tidligere hatt ulike lederstillinger innen presse, kringkasting og nye medier, og har vært mye brukt som foredragsholder og konsulent for både bedrifter, organisasjoner og offentlige etater. Han har også vært nestleder i Medieklagenemnda og sekretær for Mediestøtteutvalget.

Titler i salg

Kategori

Format

Språk

  • Entreprenørskap og ledelse i media av Jens Barland og Robert W. Vaagan (Heftet)look-inside
    479,–
    Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
  • Innovasjon og verdiskaping i lokale medier av Arne H. Krumsvik og Lisbeth Morlandstø (Heftet)look-inside
    499,–
    Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
  • Medieøkonomi av Tor Bang og Mona K. Solvoll (Heftet)look-inside

    Medieøkonomi

    Konflikt og samspillTor Bang og Mona K. Solvoll
    Bokmål2014Heftet
    439,–
    Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
  • Norske medier - journalistikk, politikk og kultur av Toril Aalberg, Henrik G. Bastiansen, Elisabeth Eide, Audun Engelstad, Birgitte Kjos Fonn, Arne H. Krumsvik, Audgunn Oltedal, Kristin Skare Orgeret, Rune Ottosen, Thore Roksvold, Helge Rønning, Anne Hege Simonsen, Tanja Storsul, Tonje Vold og Andreas Ytterstad (Heftet)
    589,–
    Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.