Christian Brandmo

Christian Brandmo

Christian Brandmo er professor ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo. Hans forskningsinteresser er knyttet til motivasjon og læreprosesser hos ulike grupper og inkluderer forskning på elever, studenter, lærere og skoleledere. Han har publisert kapitler i en rekke norske fagbøker, blant annet om elevers lesemotivasjon, læreres jobbmotivasjon og ledelsesmodeller i skolen.

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Pedagogikk av Janicke Heldal og Line Wittek (Ebok)

    Pedagogikk

    - en grunnbokJanicke Heldal og Line Wittek
    Bokmål2021
    ISBN 9788202732585
    EbokAkademisk
    399,–
    Kjøp eller lei boken på allvit.no
  • Leseforståelse i skolen av Ivar Bråten og Vibeke Grøver (Ebok)

    Leseforståelse i skolen

    Utfordringer og muligheterIvar Bråten og Vibeke Grøver
    Bokmål2021
    ISBN 9788202726355
    EbokAkademisk
    329,–
    Kjøp eller lei boken på allvit.no
  • Når læring er det viktigste av Per Lauvås, Kirsten Hofgaard Lycke og Helge I. Strømsø (Ebok)

    Når læring er det viktigste

    Undervisning i høyere utdanningPer Lauvås, Kirsten Hofgaard Lycke og Helge I. Strømsø
    Bokmål2021
    ISBN 9788202728168
    EbokAkademisk
    359,–
    Kjøp eller lei boken på allvit.no
  • Pedagogikk av Janicke Heldal og Line Wittek (Heftet)look-inside

    Pedagogikk

    - en grunnbokJanicke Heldal og Line Wittek
    Bokmål2021
    ISBN 9788202710248
    HeftetAkademisk
    599,–
  • Leseforståelse i skolen av Ivar Bråten og Vibeke Grøver (Heftet)look-inside

    Leseforståelse i skolen

    Utfordringer og muligheterIvar Bråten og Vibeke Grøver
    Bokmål2021
    ISBN 9788202650063
    HeftetAkademisk
    479,–
  • Hva kan vi lære av TALIS 2018? av Julius Kristjan Björnsson (Heftet)

    Hva kan vi lære av TALIS 2018?

    Gode relasjoner som grunnlag for læringJulius Kristjan Björnsson
    Bokmål2021
    ISBN 9788202718800
    HeftetAkademisk
    259,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Hva kan vi lære av TALIS 2018? av Julius Kristjan Björnsson (Open Access)

    Hva kan vi lære av TALIS 2018?

    Gode relasjoner som grunnlag for læringJulius Kristjan Björnsson
    Bokmål2021
    ISBN 9788202708986
    Open AccessAkademisk
  • Når læring er det viktigste av Per Lauvås, Kirsten Hofgaard Lycke og Helge I. Strømsø (Heftet)look-inside

    Når læring er det viktigste

    Undervisning i høyere utdanningPer Lauvås, Kirsten Hofgaard Lycke og Helge I. Strømsø
    Bokmål2016
    ISBN 9788202527280
    HeftetAkademisk
    559,–