Ingrid Bjørkøy
Ingrid Bjørkøy er førsteamanuensis i pedagogikk ved DMMH, høgskolen for barnehagelærerutdanning. Forskningsområder er sang og musikk i samspill i barnehagen, småbarnspedagogisk praksis, studiekvalitet i høyere utdanning og barns perspektiv på kunst og kultur. Hun har forfattet og medvirket i flere publikasjoner tilknyttet performativitet i utdanning og forskning.
Titler i salg
Kategori
Status
Format
Språk
Serier
Utfordringer og muligheter innen musikk og utdanning
Ingrid Bjørkøy, Solveig Salthammer Kolaas, Michael Francis Duch og Thomas R. HilderBokmål2025MusPed:Research 8Heftet
429,–
Les mer på cdu.no
Vitenskapsteori for masterstudenter i barnehagelærerutdanningen
En innføringMirjam Dahl Bergsland og Gry Mette D. HaugenBokmål2024Heftet
439,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Flerstemmige perspektiver i norsk utdanningsforskning: spenninger og muligheter
Ola Buan Øien, Sissil Lea Heggernes og Anne Mette Færøyvik KarlsenBokmål2023Heftet
329,–
Les mer på cdu.no
Kunstens betydning?
Utvidede perspektiver på kunst og barn & ungeLisbet Skregelid og Kristian Nødtvedt KnudsenBokmål2022Heftet
429,–
Les mer på cdu.no
Kunstens betydning?
Utvidede perspektiver på kunst og barn & ungeLisbet Skregelid og Kristian Nødtvedt KnudsenBokmål2022Open Access
Åpen tilgang
Les mer på cdu.no
Bibliografi
2025 - Utfordringer og muligheter innen musikk og utdanning