
Last ned bildet© Ole Martin Ringlund,
Lene Nyhus
Lene Nyhus er førsteamanuensis i pedagogikk ved Universitet i Innlandet, Lillehammer. Hun har doktorgrad i pedagogikk og underviser i pedagogikk, kommunikasjon, veiledning og vitenskapsteori. Forskningsområdene omfatter forholdet mellom teoretisk/filosofisk grunnlagstenkning og praksis i arbeid med mennesker , organisasjonslæring, tverrfaglig samarbeid i oppvekstsektoren samt undervisning, utdanning og forholdet mellom skole og samfunn. Nyhus har skrevet og publisert bokkapitler og artikler og vært medredaktør i antologier, blant andre boka Samarbeid om folkehelse og livsmestring – i skole- og kommunesamfunnet (2024).
Titler i salg
Kategori
Status
Format
Språk

Den inkluderende og ekskluderende skolen
– fellesskap eller utenforskap?Halvor Bjørnsrud og Sven NilsenBokmål2025Heftet
Forventes i salg 10.06.2025


509,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.

Praksisnær undervisning – i praksis og teori
Yngve Troye Nordkvelle, Lene Nyhus, Anne Røisehagen og Randi Hojem RøtheBokmål2020Open Access
Åpen tilgang
Les mer på cdu.no

Praksisnær undervisning – i praksis og teori
Yngve Troye Nordkvelle, Lene Nyhus, Anne Røisehagen og Randi Hojem RøtheBokmål2020Heftet
329,–
Les mer på cdu.no

Pedagogisk utvikling
- veier og omveier til en god skoleMats Ekholm, Øivind Haaland, Peder Haug, Geir Haugsbakk, Harald Jarning, Tone Kvernbekk, Rolf Lander, Yngve Troye Nordkvelle, Lene Nyhus, Harald Thuen, Tom Tiller og Ingrid TveteBokmål2012Heftet
539,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Bibliografi
2020 - Praksisnær undervisning – i praksis og teori
2020 - Praksisnær undervisning – i praksis og teori