Stine Vik
Stine Vik er førsteamanuensis i spesialpedagogikk ved Høgskolen i Innlandet. Fenomenet tidlig innsats har vært hennes sentrale forskningsområde de siste ti årene, og hun forsvarte sin doktorgradsavhandling om dette temaet i 2015. Vik har erfaring som prosjektleder for flere forskningsprosjekter knyttet til tidlig innsats og inkluderende opplæring for barn og unge ved bruk av deltakende forskningsmetoder som aksjonsforskning og Photovoice. Sammen med blant andre Somby har Vik arbeidet med Vygotskys defektologi og inkludering.
Titler i salg
Kategori
Format
Språk
Læring i et Vygotsky-perspektiv
Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete SombyFlerspråklig2023Heftet
398,–
Les mer på cdu.no
Læring i et Vygotsky-perspektiv
Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete SombyFlerspråklig2023Open Access
Åpen tilgang
Les mer på cdu.no
Spesialpedagogikk: Fagidentitet og samfunnsnytte
Rune Hausstätter og Solveig Magnus ReindalBokmål2021Ebok
409,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Spesialpedagogikk: Fagidentitet og samfunnsnytte
Rune Hausstätter og Solveig Magnus ReindalBokmål2016Heftet
399,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.