I denne boka forsøker en 23 år gammel person å ‘utforske’/vurdere mulige årsaker til og/eller virkningen/relevansen av diverse følelser, traumer, (drømme-/fortids-/framtids-) scenarier, spørsmål, fenomener. Et av diktene handler om Angelina Jolie. Inneholder tidligere upublisert ekstramateriale.
Omtale
Forfatter(e)
Bøker i serien
Kategori
Status
Format
Språk
Alder
Serier
Forventes i salg 12.03.2025
Forventes i salg 06.01.2025
Forventes i salg 06.01.2025
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Kentauromakhi
guddommelig europeisk blackoutKentauromakhi
guddommelig europeisk blackout Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Viser 1 - 40 av 413
Anmeldelser
"Årets beste diktdebut er også den morsomste (…) Flamme Forlag tok sjansen på å utgi den debutanten som mest markant bryter opp fra det samtidslyriske fellesgodset."
Ingunn Økland, Aftenposten«(Boka) har gode muligheter til å bli en moderne kultklassiker.»
Erle Marie Sørheim, Klassekampen Bokmagasinet«Den mest overraskende leseropplevelsen jeg har hatt i år, kanskje noensinne (…) Mortensen (er) uhyre morsom, til tider rett og slett hysterisk.»
Håvard Ring, Studvest«Audun Mortensens debut er et friskt pust av humor, galskap og energisk oppfinnsomhet (…) Mortensen kombinerer det strengt konseptuelle grepet med frodig villskap.»
Sindre Ekrheim, Bergens Tidende