Elin Angelo
Elin Angelo (PhD) is professor of music education at Norwegian University of Science and Technology (NTNU), Department of Teacher Education/Department of Music, and visiting professor at Nord University,Faculty of Education and Arts. Her research interests include music teacher education, higher music educationand music and art school-related research. Further information: https://www.ntnu.edu/employees/elin.angelo
Titler i salg
Kategori
Status
Format
Språk
Serier
Health and Life Skills Through Music, Arts and Culture in Education
Anne-Lise Heide, Kari Bjerke Batt-Rawden, Marit Stranden og Elin AngeloHealth and Life Skills Through Music, Arts and Culture in Education
Anne-Lise Heide, Kari Bjerke Batt-Rawden, Marit Stranden og Elin AngeloExplorative Perspectives in Music and Education
Ola Buan Øien, Solveig Salthammer Kolaas, Michael Francis Duch og Elin AngeloExplorative Perspectives in Music and Education
Ola Buan Øien, Solveig Salthammer Kolaas, Michael Francis Duch og Elin AngeloMusikerne, bransjen og samfunnet
Sigrid Røyseng, Heidi Stavrum, John Vinge, Elin Angelo, Ola K. Berge, Anja Nylund Hagen, Mari Torvik Heian, Bård Kleppe, Daniel Nordgård, Guro Utne Salvesen, Simen Skrebergene og Øivind VarkøyMusikerne, bransjen og samfunnet
Elin Angelo, Ola K. Berge, Anja Nylund Hagen, Mari Torvik Heian, Bård Kleppe, Daniel Nordgård, Sigrid Røyseng, Guro Utne Salvesen, Simen Skrebergene, Heidi Stavrum, Øivind Varkøy og John VingeViews on Early Music as Representation
Invitations, Congruity, PerformanceRobin Rolfhamre og Elin AngeloLedelse for læring i mulighetenes skole
Skoleledelse i skjæringsfeltet mellom allmenndanning og talentutviklingElin Angelo og Anne Berit EmstadViews on Early Music as Representation
Invitations, Congruity, PerformanceRobin Rolfhamre og Elin AngeloUtdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger
Bjørn-Terje Bandlien, Ingvild Olsen Olaussen, Mari-Ann Letnes og Elin AngeloUtdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger
Bjørn-Terje Bandlien, Ingvild Olsen Olaussen, Mari-Ann Letnes og Elin AngeloHigher Education as Context for Music Pedagogy Research
Elin Angelo, Jens Knigge, Morten Sæther og Wenche WaagenHigher Education as Context for Music Pedagogy Research
Elin Angelo, Jens Knigge, Morten Sæther og Wenche WaagenMusic Technology in Education – Channeling and Challenging Perspectives
Øyvind Johan Eiksund, Elin Angelo og Jens KniggeMusic Technology in Education – Channeling and Challenging Perspectives
Øyvind Johan Eiksund, Elin Angelo og Jens KniggeForskning og utvikling i kulturskolefeltet
IRIS - den doble regnbuenElin Angelo, Rut Jorunn Rønning og Anders RønningenForskning og utvikling i kulturskolefeltet
IRIS - den doble regnbuenElin Angelo, Rut Jorunn Rønning og Anders RønningenLedelse for læring i mulighetenes skole
- skoleledelse i skjæringsfeltet mellom allmenndanning og talentutviklingElin Angelo og Anne Berit EmstadKunstner eller lærer?
Profesjonsdilemmaer i musikk- og kunstpedagogisk utdanningElin Angelo, Jorunn Spord Borgen, Solveig Christensen, Ingvild Digranes, Anne Berit Emstad, Leif Hernes, Bjarne Isaksen, Signe Kalsnes, Liv Merete Nielsen, Anders Rønningen, Lise Vikan Sandvik, Morten Sæther, Øivind Varkøy og Tone Pernille ØsternKunstner eller lærer?
Profesjonsdilemmaer i musikk- og kunstpedagogisk utdanningElin Angelo, Jorunn Spord Borgen, Solveig Christensen, Ingvild Digranes, Anne Berit Emstad, Leif Hernes, Bjarne Isaksen, Signe Kalsnes, Liv Merete Nielsen, Anders Rønningen, Lise Vikan Sandvik, Morten Sæther, Øivind Varkøy og Tone Pernille ØsternBibliografi
2024 - Health and Life Skills Through Music, Arts and Culture in Education
2023 - Explorative Perspectives in Music and Education
2022 - Views on Early Music as Representation
2022 - Views on Early Music as Representation
2022 - Musikerne, bransjen og samfunnet
2021 - Utdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger
2021 - Higher Education as Context for Music Pedagogy Research
2021 - Higher Education as Context for Music Pedagogy Research
2020 - Music Technology in Education – Channeling and Challenging Perspectives
2020 - Music Technology in Education – Channeling and Challenging Perspectives
2017 - Forskning og utvikling i kulturskolefeltet