
Elin Angelo
Elin Angelo er professor i musikkpedagogikk ved NTNU (Institutt for musikk/ Institutt for lærerutdanning) og var fra 2021–2024 professor II ved Nord universitet (fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag). Hennes forskning dreier seg særlig om musikkundervisning og kulturskoleutvikling.
Titler i salg
Kategori
Status
Format
Språk
Serier

Utfordringer og muligheter innen musikk og utdanning
Ingrid Bjørkøy, Solveig Salthammer Kolaas, Michael Francis Duch og Thomas R. Hilder
Utfordringer og muligheter innen musikk og utdanning
Ingrid Bjørkøy, Solveig Salthammer Kolaas, Michael Francis Duch og Thomas R. Hilder
Health and Life Skills Through Music, Arts and Culture in Education
Anne-Lise Heide, Kari Bjerke Batt-Rawden, Marit Stranden og Elin Angelo
Health and Life Skills Through Music, Arts and Culture in Education
Anne-Lise Heide, Kari Bjerke Batt-Rawden, Marit Stranden og Elin Angelo
Explorative Perspectives in Music and Education
Ola Buan Øien, Solveig Salthammer Kolaas, Michael Francis Duch og Elin Angelo
Explorative Perspectives in Music and Education
Ola Buan Øien, Solveig Salthammer Kolaas, Michael Francis Duch og Elin Angelo
Musikerne, bransjen og samfunnet
Sigrid Røyseng, Heidi Stavrum, John Vinge, Elin Angelo, Ola K. Berge, Anja Nylund Hagen, Mari Torvik Heian, Bård Kleppe, Daniel Nordgård, Guro Utne Salvesen, Simen Skrebergene og Øivind Varkøy
Musikerne, bransjen og samfunnet
Elin Angelo, Ola K. Berge, Anja Nylund Hagen, Mari Torvik Heian, Bård Kleppe, Daniel Nordgård, Sigrid Røyseng, Guro Utne Salvesen, Simen Skrebergene, Heidi Stavrum, Øivind Varkøy og John Vinge
Ledelse for læring i mulighetenes skole
Skoleledelse i skjæringsfeltet mellom allmenndanning og talentutviklingElin Angelo og Anne Berit Emstad
Views on Early Music as Representation
Invitations, Congruity, PerformanceRobin Rolfhamre og Elin Angelo
Views on Early Music as Representation
Invitations, Congruity, PerformanceRobin Rolfhamre og Elin Angelo
Utdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger
Bjørn-Terje Bandlien, Ingvild Olsen Olaussen, Mari-Ann Letnes og Elin Angelo
Utdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger
Bjørn-Terje Bandlien, Ingvild Olsen Olaussen, Mari-Ann Letnes og Elin Angelo
Higher Education as Context for Music Pedagogy Research
Elin Angelo, Jens Knigge, Morten Sæther og Wenche Waagen
Higher Education as Context for Music Pedagogy Research
Elin Angelo, Jens Knigge, Morten Sæther og Wenche Waagen
Music Technology in Education – Channeling and Challenging Perspectives
Øyvind Johan Eiksund, Elin Angelo og Jens Knigge
Music Technology in Education – Channeling and Challenging Perspectives
Øyvind Johan Eiksund, Elin Angelo og Jens Knigge
Forskning og utvikling i kulturskolefeltet
IRIS - den doble regnbuenElin Angelo, Rut Jorunn Rønning og Anders Rønningen
Forskning og utvikling i kulturskolefeltet
IRIS - den doble regnbuenElin Angelo, Rut Jorunn Rønning og Anders Rønningen
Ledelse for læring i mulighetenes skole
- skoleledelse i skjæringsfeltet mellom allmenndanning og talentutviklingElin Angelo og Anne Berit Emstad
Kunstner eller lærer?
Profesjonsdilemmaer i musikk- og kunstpedagogisk utdanningElin Angelo, Jorunn Spord Borgen, Solveig Christensen, Ingvild Digranes, Anne Berit Emstad, Leif Hernes, Bjarne Isaksen, Signe Kalsnes, Liv Merete Nielsen, Anders Rønningen, Lise Vikan Sandvik, Morten Sæther, Øivind Varkøy og Tone Pernille Østern
Kunstner eller lærer?
Profesjonsdilemmaer i musikk- og kunstpedagogisk utdanningElin Angelo, Jorunn Spord Borgen, Solveig Christensen, Ingvild Digranes, Anne Berit Emstad, Leif Hernes, Bjarne Isaksen, Signe Kalsnes, Liv Merete Nielsen, Anders Rønningen, Lise Vikan Sandvik, Morten Sæther, Øivind Varkøy og Tone Pernille ØsternBibliografi
2024 - Health and Life Skills Through Music, Arts and Culture in Education
2023 - Explorative Perspectives in Music and Education
2022 - Views on Early Music as Representation
2022 - Views on Early Music as Representation
2022 - Musikerne, bransjen og samfunnet
2021 - Utdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger
2021 - Higher Education as Context for Music Pedagogy Research
2021 - Higher Education as Context for Music Pedagogy Research
2020 - Music Technology in Education – Channeling and Challenging Perspectives
2020 - Music Technology in Education – Channeling and Challenging Perspectives
2017 - Forskning og utvikling i kulturskolefeltet