
Skrivekoden
Audun Farbrot
Av Audun Farbrot, 2015, Ebok
Ved å ta i bruk sosiale medier i din forskningskommunikasjon, øker du sannsynligheten for å bli funnet på Internett. Du vil oppnå større anerkjennelse og oppmerksomhet som forsker, samtidig som den samfunnsmessige verdien av forskningen din øker.
Spørsmålet er derfor ikke om du skal være på sosiale medier som forsker og fagperson, men hvordan du skal gå fram. Dette er en praktisk håndbok som gir deg den nødvendige starthjelpen. Boka drøfter blant annet følgende temaer og problemstillinger:
* Hvordan får du tid til sosiale medier?
* Facebook for forskere
* Twitter for forskere
* LinkedIn og SlideShare for forskere
* Forskningskommunikasjon i form av video, lyd og bilder
* Å bygge faglig identitet på nett
* Hvordan vinne kampen om oppmerksomheten?
* Fallgruver i sosiale medier.
Sendes umiddelbart
Ved kjøp av digitale produkter gjelder ikke angrerett. Lydbøkene og e-bøkene lagres på Min side under Digitale produkter, hvor man enkelt kan laste dem ned.synkrononline.wordpress.com
Beta 28. april 2016
Synkron 1/2016
edgarvaldmanis.no, 4. desember 2015
Dagbladet 25. november 2015