Carl Fredrik Dons
Carl Fredrik Dons er dosent i utdanningsledelse ved NTNU. Han har lang erfaring som lærer og som lærerutdanner innenfor grunnskolelærerutdanninga. I dag arbeider han innenfor fagfeltene skoleledelse, didaktikk og teknologi, og har ledet flere forsknings- og utviklingsprosjekter hvor søkelyset er rettet mot kommunikasjon og kunnskapsdeling i ulike digitale miljø. Dons har i de siste årene publisert artikler innenfor læring, ledelse og digitale medier.
Titler i salg
Kategori
Format
Språk
Ledelse for læring i mulighetenes skole
Skoleledelse i skjæringsfeltet mellom allmenndanning og talentutviklingElin Angelo og Anne Berit EmstadBokmål2022Ebok
På vei til å bli skrivelærer
Lærerstudenten i dialog med teori og praksisCarl Fredrik Dons, Torunn Klemp, Elin Strømman og Vivi Lisbeth NilssenBokmål2016Open Access
Åpen tilgang
Les mer på cdu.no
Ledelse for læring i mulighetenes skole
- skoleledelse i skjæringsfeltet mellom allmenndanning og talentutviklingElin Angelo og Anne Berit EmstadBokmål2015Heftet
499,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Bibliografi
2016 - På vei til å bli skrivelærer