
Last ned bildet© Handelshøyskolen BI
Eirik Haus
Eirik Haus er høgskolelektor ved institutt for Markedsføring ved Handelshøyskolen BI. Han har en mastergrad i markedsføring fra Høgskolen i Buskerud, og har tidligere jobbet ved Høgskolen Kristiania og Høgskolen i Finnmark. Han foreleser i ulike fag tilknyttet markedsføring og metode, og har også i en kortere periode jobbet som senioranalytiker i Respons Analyse.
Titler i salg
Kategori
Format
Språk
Serier

Arbeidsbok i Stata for Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag
Marit Oppen og Eirik HausBokmål2024Heftet
199,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.

Arbeidsbok i Stata for Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag
Marit Oppen og Eirik HausBokmål2024Ebok


269,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.

Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag
En introduksjonMarit Oppen, Bjørn Erik Mørk og Eirik HausBokmål2020Ebok

Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag
En introduksjonMarit Oppen, Bjørn Erik Mørk og Eirik HausBokmål2020Heftet
729,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Bibliografi
2024 - Arbeidsbok i Stata for Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag