
Last ned bildet© Privat
Elisabeth Stenshorne
Elisabeth Stenshorne er dosent i pedagogikk og utdanningsledelse ved Universitetet i Sørøst-Norge. Arbeidsområder er knyttet til undervisning, veiledning og koordinering ved master i pedagogikk og praktisk-pedagogisk utdanning. I tillegg har hun deltatt som koordinator og veileder ved flere nasjonale satsinger og er nå nettverksansvarlig for kommuner i Desentralisert kompetanseutvikling. Hun har bidratt med flere vitenskapelige arbeider i bøker og artikler om skoleutvikling med vekt på aksjonsforskning og aksjonslæring. Videre underviser og veileder hun ved den nasjonale skolelederutdanningen på OsloMet. Stenshorne har arbeidet i grunnskolen i 14 år, både som lærer, spesialpedagog og skoleleder.
Titler i salg
Kategori
Format
Språk

Den inkluderende og ekskluderende skolen
– fellesskap eller utenforskap?Halvor Bjørnsrud og Sven NilsenBokmål2025Heftet
459,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.

499,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.


Aksjonsforskning i Norge, volum 2
Grunnlagstenkning, forskerroller og bidrag til endring i ulike konteksterSigrid Gjøtterud, Hilde Hiim, Dag Husebø og Liv Helene JensenBokmål2020Open Access
Åpen tilgang
Les mer på cdu.no

Aksjonsforskning i Norge, volum 2
Grunnlagstenkning, forskerroller og bidrag til endring i ulike konteksterSigrid Gjøtterud, Hilde Hiim, Dag Husebø og Liv Helene JensenBokmål2020Heftet
519,–
Les mer på cdu.no