![Espen Schjetne](/sek-asset/authors/sek:person:scid:39813.jpg?w=360)
Espen Schjetne
Espen Schjetne er førsteamanuensis ved Høgskolen i Østfold der han underviser i etikk og religion på grunnskolelærerutdanningen og på barnehagelærerutdanningen. Han har flere år bak seg som lærer i barneskolen. I sin doktoravhandling fra 2011, Autonomi og sosial kompetanse. Moraloppdragelse i den offentlige grunnskolens seksual- og samlivsundervisning, undersøker han læreres erfaringsforankrede refleksjon over hva som bør være mål for skolens moraloppdragelse. Hans forskningsmessige interesse, både empirisk og teoretisk, er knyttet til spørsmål om verdiformidling og holdningsdannelse i et flerkulturelt samfunn.
Titler i salg
Kategori
Format
Språk
![Empirisk etikk i pedagogiske praksiser av Geir Afdal, Hilde Wågsås Afdal, Trine Anker, Åse Røthing, Ninni Sandvik, Espen Schjetne, Kjell Arne Solli og Kari Spernes (Ebok) Empirisk etikk i pedagogiske praksiser av Geir Afdal, Hilde Wågsås Afdal, Trine Anker, Åse Røthing, Ninni Sandvik, Espen Schjetne, Kjell Arne Solli og Kari Spernes (Ebok)](/sek-asset/products/9788202457631.jpg)
Empirisk etikk i pedagogiske praksiser
Geir Afdal, Åse Røthing, Espen Schjetne, Hilde Wågsås Afdal, Trine Anker, Ninni Sandvik, Kjell Arne Solli og Kari SpernesBokmål2024Ebok
![Empirisk etikk i pedagogiske praksiser av Geir Afdal, Åse Røthing og Espen Schjetne (Heftet) Empirisk etikk i pedagogiske praksiser av Geir Afdal, Åse Røthing og Espen Schjetne (Heftet)](/sek-asset/products/9788202457389.jpg)
Empirisk etikk i pedagogiske praksiser
Artikulasjon, forstyrrelse, ekspansjonGeir Afdal, Åse Røthing og Espen SchjetneBokmål2014Heftet
499,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.