
Hilde Wågsås Afdal
Hilde Wågsås Afdal har forsket på lærerutdanning og profesjonskunnskap, drevet læreplananalyser, komparative undersøkelser av høyere utdanning og studier av utdanningspolicy. Hun har også arbeidet på forskjellige måter med flerkulturell og internasjonal utdanning. Hennes doktorgradsavhandling er en sammenligning av konstruksjoner av læreres profesjonskunnskap i Finland og Norge. Afdal leder prosjektet EtiPP, om læreres profesjonsetikk, og er forsker i prosjektet «Horizontal governance and learning dynamics in higher education» (HOGLED). Afdal er førsteamanuensis i pedagogikk ved Høgskolen i Østfold, og har tidligere arbeidet i grunnskole og i voksenopplæring for minoritetsspråklige.
Titler i salg
Kategori
Format
Språk

Empirisk etikk i pedagogiske praksiser
Geir Afdal, Åse Røthing, Espen Schjetne, Hilde Wågsås Afdal, Trine Anker, Ninni Sandvik, Kjell Arne Solli og Kari SpernesBokmål2024Ebok

Empirisk etikk i pedagogiske praksiser
Artikulasjon, forstyrrelse, ekspansjonGeir Afdal, Åse Røthing og Espen SchjetneBokmål2014Heftet
499,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Bibliografi
2024 - Empirisk etikk i pedagogiske praksiser