![Kari Spernes](/sek-asset/authors/sek:person:scid:39842.jpg?w=360)
Kari Spernes
Kari Spernes har sitt hovedområde innenfor flerkulturell og internasjonal utdanning. Hun har skrevet bøkene En flerkulturell skole i bevegelse (Gyldendal 2012) og En flerkulturell barnehage i bevegelse (Gyldendal 2013). Hun har publisert artikler knyttet til utdanning i rurale områder i Afrika og har involvert studenter i et forskningsprosjekt om innvandrerungdom og lærerutdanning. Spernes er førstelektor ved Høgskolen i Østfold.
Titler i salg
Kategori
Format
Språk
![Empirisk etikk i pedagogiske praksiser av Geir Afdal, Hilde Wågsås Afdal, Trine Anker, Åse Røthing, Ninni Sandvik, Espen Schjetne, Kjell Arne Solli og Kari Spernes (Ebok) Empirisk etikk i pedagogiske praksiser av Geir Afdal, Hilde Wågsås Afdal, Trine Anker, Åse Røthing, Ninni Sandvik, Espen Schjetne, Kjell Arne Solli og Kari Spernes (Ebok)](/sek-asset/products/9788202457631.jpg)
Empirisk etikk i pedagogiske praksiser
Geir Afdal, Åse Røthing, Espen Schjetne, Hilde Wågsås Afdal, Trine Anker, Ninni Sandvik, Kjell Arne Solli og Kari SpernesBokmål2024Ebok
![Empirisk etikk i pedagogiske praksiser av Geir Afdal, Åse Røthing og Espen Schjetne (Heftet) Empirisk etikk i pedagogiske praksiser av Geir Afdal, Åse Røthing og Espen Schjetne (Heftet)](/sek-asset/products/9788202457389.jpg)
Empirisk etikk i pedagogiske praksiser
Artikulasjon, forstyrrelse, ekspansjonGeir Afdal, Åse Røthing og Espen SchjetneBokmål2014Heftet
499,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Bibliografi
2024 - Empirisk etikk i pedagogiske praksiser