Kari Spernes

Kari Spernes

Kari Spernes har sitt hovedområde innenfor flerkulturell og internasjonal utdanning. Hun har skrevet bøkene En flerkulturell skole i bevegelse (Gyldendal 2012) og En flerkulturell barnehage i bevegelse (Gyldendal 2013). Hun har publisert artikler knyttet til utdanning i rurale områder i Afrika og har involvert studenter i et forskningsprosjekt om innvandrerungdom og lærerutdanning. Spernes er førstelektor ved Høgskolen i Østfold.

Titler i salg

Kategori

Format

Språk

  • Empirisk etikk i pedagogiske praksiser av Geir Afdal, Hilde Wågsås Afdal, Trine Anker, Åse Røthing, Ninni Sandvik, Espen Schjetne, Kjell Arne Solli og Kari Spernes (Ebok)

    Empirisk etikk i pedagogiske praksiser

    Geir Afdal, Åse Røthing, Espen Schjetne, Hilde Wågsås Afdal, Trine Anker, Ninni Sandvik, Kjell Arne Solli og Kari Spernes
    Bokmål2024Ebok
    339,–
    Les mer på cdu.no
    Kjøp eller lei boken på allvit.no
  • Empirisk etikk i pedagogiske praksiser av Geir Afdal, Åse Røthing og Espen Schjetne (Heftet)look-inside

    Empirisk etikk i pedagogiske praksiser

    Artikulasjon, forstyrrelse, ekspansjonGeir Afdal, Åse Røthing og Espen Schjetne
    Bokmål2014Heftet
    499,–
    Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.