Lars Aage Rotvold
er statsviter og førstelektor ved Universitetet i Tromsø – Norges arktiske universitet. Han har arbeidet tett på skolefeltet i forbindelse med de endringsprosessene skolen har vært igjennom. Forskningsinteressen er innrettet mot å prøve å forstå de organisatoriske drivkreftene bak reformene i skolene. I de siste to årene har han vært prosjektleder i et større forskningsprosjekt rettet mot utvikling av godt skoleeierskap i Nord-Norge.
Titler i salg
Kategori
Format
Språk
Aksjonsforskning i Norge, volum 2
Grunnlagstenkning, forskerroller og bidrag til endring i ulike konteksterSigrid Gjøtterud, Hilde Hiim, Dag Husebø og Liv Helene JensenBokmål2020Open Access
Åpen tilgang
Les mer på cdu.no
Aksjonsforskning i Norge, volum 2
Grunnlagstenkning, forskerroller og bidrag til endring i ulike konteksterSigrid Gjøtterud, Hilde Hiim, Dag Husebø og Liv Helene JensenBokmål2020Heftet
499,–
Les mer på cdu.no
Reformideer i norsk skole
Spredning, oversettelse, implementeringKjell Arne Røvik, Tor Vidar Eilertsen og Eli Moksnes FuruBokmål2014Heftet
699,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.