Lars E. Olsen
Last ned bildet© Foto: Alexander Ericsson

Lars E. Olsen

Lars Erling Olsen er professor i markedsføring og dean for Executive programmer ved Handelshøyskolen BI. Han har doktorgrad fra BI, og er MBA og siviløkonom fra NHH. Olsen har lang undervisningserfaring og er en hyppig brukt foredragsholder og konsulent. Han har publisert i tidsskrifter som f.eks. Journal of Business Research, Journal of Advertising, Marketing Letters, Psychology & Marketing, European Journal of Marketing og Journal of Brand Management.

Titler i salg

Kategori

Format

Språk

Serier

  • Merkevareledelse av Lars E. Olsen, Adrian Peretz og Bendik M. Samuelsen (Fleksibind)look-inside

    Merkevareledelse

    Bendik M. Samuelsen, Adrian Peretz og Lars E. Olsen
    Bokmål2025Fleksibind
    949,–
    Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
  • Markedsføring på 1-2-3 av Eirik Haus og Lars E. Olsen (Ebok)

    Markedsføring på 1-2-3

    Eirik Haus og Lars E. Olsen
    Bokmål2022Pensum på 1-2-3Ebok
    169,–
    Les mer på cdu.no
    Kjøp eller lei boken på allvit.no
  • Markedsføring på 1-2-3 av Eirik Haus og Lars E. Olsen (Heftet)look-inside

    Markedsføring på 1-2-3

    Eirik Haus og Lars E. Olsen
    Bokmål2022Pensum på 1-2-3Heftet
    269,–
    Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.