
Mari-Ann Igland
Mari-Ann Igland er professor emeritus i norskdidaktikk ved Institutt for lærerutdanning, NTNU, Trondheim. Hun har skrevet avhandling om pedagogisk tekstrespons og publisert en rekke arbeider om ulike emner knyttet til skriving og skriveopplæring, bl.a. elevtekstanalyse, literacy og skriftlig argumentasjon. For tida forsker hun på respons og andre literacy-praksiser i digitaliserte klasserom på ungdomstrinnet.
Titler i salg
Kategori
Format
Språk

Læring i et Vygotsky-perspektiv
Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete SombyFlerspråklig2023Heftet
419,–
Les mer på cdu.no

Læring i et Vygotsky-perspektiv
Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete SombyFlerspråklig2023Open Access
Åpen tilgang
Les mer på cdu.no

Skriving på norsk som andrespråk
Vurdering, opplæring og elevenes stemmerAnne Golden og Elisabeth SeljBokmål2023Ebok

Skriving på norsk som andrespråk
Vurdering, opplæring og elevenes stemmerAnne Golden og Elisabeth SeljBokmål2023Heftet
559,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.